Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Postcard

En zo zitten we weer al op de helft van januari, mijn tweeling kleinzoons zijn alweer een jaar! Wat gaat de tijd toch snel, wij hebben natuurlijk ook een hobby wat heel veel tijd in beslag neemt, maar dat heb ik er voor over.

Ik had al een tijdje geleden wat achtergrond afbeeldingen opgeslagen op mijn PC, ik wilde dit nu toch eens gaan proberen, en ik moet eerlijk zeggen deze is echt heel goed gelukt, vaak zijn de kleuren dan toch net niet wat ze moeten zijn, maar deze hoefde ik niets aan bij te werken, het plaatje past er ook uitstekend bij.
Ik heb het een keer op 14x14 en een keer op 11 x 11 cm uitgeprint, het formaat heb ik dus wat verkleind voor het middelste onder de Noor mal.
Ben benieuwd of ik jullie geïnspireerd heb hiermee, mochten jullie het ook willen hebben, mail me maar, dan stuur ik het door.



Geen opmerkingen: