Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Crealies

Het wordt een race tegen de klok, maar het begint al een hele stapel te worden, ik vind het altijd leuk om wat andere vormen te kiezen om een kaart te maken, het is wel een even puzzelen wat ik er op moet doen, deze is een aml van crealies (no.7), die stans je uit en de vouwlijnen zitten er ook al in, heel handig!

Ik kwam dit papier tegen van Studio Light, dat is zo mooi, dus dat is de basis van de kaart op bruin cardstock, een paar malletjes uit gestanst en verder eigenlijk niets.



3 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Doris knippenenplakken zei

Mooie vormkaart.
Groetjes Doris

Grietje Jansen zei

Aparte modellen hou ik ook wel van, maar het is inderdaad af en toe lastig te bedenken hoe hem aan te kleden.
Maar het is je goed gelukt, het is een mooie kaart.

Grietje