Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Een fijne Kerst......

 Met dit sombere weer is het goed toeven in de hobbyruimte, ik ben de laatste dagen heel productief!
Dit prachtige Maja papier had ik vorig jaar gekocht toen ik eigenlijk al klaar was met de kerstkaarten, dus kwam het goed uit om daar nu een wat mee te maken.
 Weer eens wat oude mallen uit mijn map gehaald, maar wat zijn ze nog mooi om mee te werken. De tekst is een mal van Nellie Snellen, die is nu prima van grootte, vaak zijn ze zo klein dat het niet gemakkelijk is om ze op te plakken zonder lijmresten te zien.
De sneeuwrand is een nieuw stempel van Joy, daar staan ook heel veel teksten nog bij op de sheet, maar die zijn wel erg groot!.
Het plaatje is van Internet.











5 opmerkingen:

Joke de Wit zei

ohhh wat mooi Tini.Groetjes Joke

Cobie zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Tini.

Groetjes Cobie

Grietje Jansen zei

Hele mooie kaart, en mooie dingen allemaal bij elkaar passend.

Grietje

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kerstkaart Tini!
Groetjes Tineke

Anja v K@@rten zei

Het is weer een heel mooi Toppertje....Slecht weer is echt heel goed voor jouw creatieve inspiraties...Ha ha.
Creatieve groetjes, Anja