Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Hartelijk.........

Ben nog maar wat kaarten op voorraad aan het maken, altijd gemakkelijk om iets te hebben liggen, de afgelopen tijd zijn ze behoorlijk geminderd, dus moest ik weer aan de slag, maar wel leuk hoor, de kerstkaarten wil ik nu een niet aan denken, dat komt in september weer.

Vandaag weer een kaartje met het de LARGE FRAMES FRILLY #2, het papier is van Maja Design, het label is van Spelbinders. De tekst heb ik weer eerst geprint en dan het label uitgestanst.




6 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Marvellous card. Love the dies.

Cobie zei

Prachtige kaart.

Groetjes Cobie

Lenie zei

wat een mooie kaart.
groeten Lenie

Frosien zei

Een mooie kaart Tiny, wat is die mal mooi voor een andere vorm kaart. Groetjes Frosien

Riet zei

Dit is weer een hele mooie kaart.

Liefs Riet.

Riet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.