Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Eerste kaart 2014

Heb maar weer eens mijn spulletjes opgezocht, vandaag is er een kennis van me jarig, dus moest ik even aan de slag, alle brievenbussen zijn nog uit de running voor vuurwerk, dus zal ik hem zelf even weg moeten brengen, maar helaas het regent, dus misschien toch maar met de post.
Ik zit ook een beetje in spanning, de postcode loterij is gevallen op een postcode bij mijn vriendin(wij zitten er één cijfertje naast) dus ik ga vanavond natuurlijk kijken wat ze gewonnen hebben, ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor hun, ik vind het zo leuk!

Maar goed nu even over mijn kaartje, het papier is al wat ouder van Pion, de mal is van Joy evenals de rand. De swirl en de tak zijn van MD.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!


2 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Allereerst wil ik jou met je gezin het allerbeste toewensen voor 2014.
Schitterende kaart.
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Tini.

Een gezond en liefdevol 2014 toegewenst.
Liefs Riet.