Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Eerste babykaart

We gaan er weer tegenaan dit jaar, ik heb nog een paar dagen vakantie, dus nog tijd om wat te knutselen, het zal een druk jaar worden, ik hoop dat ik nog wel tijd over hou voor mijn hobby, anders maken we tijd!

Ik ben weer een aan een babykaart begonnen, er is op 1 januari alweer een baby geboren in de familie, het is dit keer een meisje, daar had ik nog wel een kaartje voor, maar die heb ik persoonlijk al een bezoekje gebracht, dus heb ik nog maar een jongenskaart gemaakt.
Het plaatje is van Graffics Little darling. het papier ook trouwens, een hele mooie lijn. De blaadjes zijn van Cheery Lyn, evenals de swirl.


6 opmerkingen:

Cobie zei

Prachtige kaart!

Groetjes Cobie

Tineke van der Linden zei

Een schitterende babykaart!
Ik heb nog wat van dit papier, een hele mooie lijn.
Groetjes Tineke

Joke de Wit zei

prachtig Tiny.Groetjes Joke

janet zei

Wat een liefje!!
groetjes, Janet

Riet zei

Hij is echt schitterend geworden Tini.

Liefs Riet.

Karola B zei

so sweet card