Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Lavendel met wit....

Deze week lekker een weekje vakantie, de kapsalon is een weekje gesloten, dus lekker tijd om van alles te maken, de dagen zijn steeds korter, we gaan zoetjesaan richting de feestdagen, dus we gaan nog even aan de bak met de kerstkaarten!

Dit keer weer een heel andere kaart, weer eens wat oudere mallen uit mijn mapje gehaald, je ziet hier op mijn blog toch heel vaak tweekleurige kaarten, dat is toch een beetje favoriet.De ronde mal is van Joy, met daaronder Labels Twenty. Het papier is uit het blokje van Forever Friends, de sterrejes heb ik uitgestanst uit wit glitter foam van de Xenos

2 opmerkingen:

De Rommelpot zei

Hoi Tini,

Prachtig vindt ik deze kerstkaart, juist heel erg mooi die oude mallen, ze blijven prachtig.
Twee prachtige kleuren.
Dit modelletje ga ik onthouden.

Groetjes Sippie.

Erica ♥ zei

Geniet van je vrije weekje !
Mooi kaartje is dit weer, leuke
mallen heb je gebruikt !
Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼