Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Verjaardagskaart

Afgelopen weekend zijn we op verjaardag geweest bij mijn schoonzus, zij maakt ook kaarten dus had ik een creatable voor haar gekocht, dus moest er ook nog een mooie kaart komen, ze vind de rand met vlinders zo mooi dus heb ik er nog maar één mee gemaakt, ook weer een open raampje er in, daarachter paars glitterpapier, de rand aan de onderkant is ook uit dezelfde serie, maar dan twee tegen elkaar aangelegd en een strookje papier erover.
Ik heb de mini Bowdabra aangeschaft! Ben er echt heel blij mee, dus gelijk een mooie strik gemaakt( moet het nog wel een beetje leren hoor), een lint en een stukje gordijn en paarse bloemetje maken het strikje helemaal compleet.
Ik ga deze week nog even door met mijn Kerstkaarten, ik ben de dertig al gepasseerd dus het gaat er op lijken dat het gaat lukken om ze op tijd af te krijgen!
Fijne dag verder.

3 opmerkingen:

gré zei

heel erg mooi kaartje

groetjes gré

Joke de Wit zei

Prachtig Tiny.Groetjes Joke

Artes de Nágela zei

Beautiful and very classy!
Have a nice week!