Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Ik heb een hele lieve knutselvriendin....

Ik heb een hele lieve knutselvriendin, die ging voor 2 weken naar Turkije en ik mocht tijdens haar vakantie haar nieuwste mallen gebruiken, nou dat heb ik gedaan hoor, het is ook heel fijn om ze eens te proberen, zo merk je snel genoeg of je ze zelf aan zou schaffen, nu vind ik deze allemaal mooi, dus daar ben ik niet echt mee geholpen. Inmiddels is ze weer thuis dus moet ik het weer met mijn eigen spullen doen.
Het plaatje wat ik hier gebruikt heb zit geloof ik al 4 jaar in mijn map, zo zie je ooit gebruik je het toch! Paste mooi bij het papier uit het blokje van Wild Rose Studio`s Paperpack.
In de binnenkant heb ik de mal na het printen van de tekst nog een keer uitgestanst en er in geplakt, heel handig als ik ze straks ga versturen hoef ik ze niet meer te schrijven(aangezien mijn handschrift niet de mooiste is), dit doe ik met al mijn kaarten, ik print altijd eerst aan de binnenkant in de juiste kleur de tekst.


7 opmerkingen:

Unknown zei

een prachtige kaart hoor tini
mooie kleuren en heel netjes
gedaan!
groetjes doris

Cobie zei

Je hebt een schitterende kaart gemaakt Tini.

Groetjes Cobie

gré zei

whooow heel erg mooi gedaan

groetjes gré

alita zei

Nou zeg niet teveel veren hoor, en je weet ik geef ze met plezier, heb ondertussen er weer een paar bij, maar ik vind je kaart heel mooi geworden en die kleuren zien er ook geweldig uit!

groetjes Alita

Joke de Wit zei

Prachtig tini.Groetjes Joke

Nellie zei

Het is een SUPER mooie kaart geworden Tini, en is toch fijn van je vriendin dat je de stanzen mag lenen.
Lieve groetjes Nellie

Mihaela zei

very beautiful card, love all details!!!