Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Vlinder

Eindelijk weer een af! Het is hier prachtig weer geweest, dus dan gebeurt er niet zoveel aan de knutseltafel, deze week ook nog een workshop gehouden voor een paar dames, was heel gezellig, maar wel even wennen om alles aan een ander uit te leggen, ik heb dan de neiging om het zelf te doen, maar dat is juist niet de bedoeling, maar goed volgens mij hebben ze genoten, en daar gaat het om, ze hebben een bestaande kaart van mij nagemaakt, wel heel leuk hoor, ga ik in de toekomst vaker doen.

Deze kaart heb ik gemaakt met een grote mal van Go Kreate, alleen dit is de kleinste en de grotere passen niet door mijn Big Shot, dus ik heb hem terug gestuurd en een nieuwe kleinere besteld bij Kreateja, alleen die heeft ze niet op voorraad, dus dat is even afwachten, maar volgens de maten die erbij staan passen die wel.
Ik had deze uitgesneden mal natuurlijk al uit gestanst, dus heb ik er toch even wat mee gemaakt, ik heb uit een blokje van de Action Vintage 101.073, een iets kleinere uitgesneden en de randen met inkt bewerkt en er op geplakt, verder nog een roze kantje en wat bloemen. Daarop natuurlijk weer de prachtige mal van Noor Design, met de vlinder van M.D.
Best een leuk geheel geworden.

Allemaal een Fijn Koningsweekend!



8 opmerkingen:

Lia zei

Schitterende kaart, maar de grote passen er wel dubbel doorheen hoor, doe ik ook nl. het model is zo leuk he?
groetjes Lia

Tineke van der Linden zei

Prachtig is je kaartje!
Fijn dat je ze kon terug sturen. Bij Krea Teja staan de maten erbij. Ik heb er ook 1 besteld want heb daar de challenge gewonnen. Welke heb jij besteld?
Groetjes Tineke

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Tini!!!
Groetjes Corrie

gré zei

super mooi

groetjes gré

Grietje Jansen zei

Heel leuk, ik vind die vlinder ook erg mooi.

Grietje

jolanda zei

leuk kaartje

Richtsje zei

Mooie kaart Tinie, prachtig gemaakt! Ik vraag me ook steeds af wat voor maat en welke serie je dan moet van de GO Kreate mallen...wie weet kun je ons dat nog eens laten weten...Je kaartje is er in ieder geval heel mooi mee geworden!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt
met die vlinder, en een leuk model
ook ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl