Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Koffietijd

Wast zijn ze leuk de nieuwe kopjes van MD.
Het papier wat ik gebruikt heb is weer uit een blok van de Action, soms weet ik niet wat ik er mee moet, maar nu vond ik deze kleurtjes eigenlijk best weer wel eens leuk om mee te werken, anders ben ik niet zo van dat groene , maar de combinatie met het roze en wit maakt het wel een mooi geheel.
De lepeltjes heb ik uit stevig zilver karton gestanst, zo lijken ze net echt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijn weekend.



14 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig kaartje weer.

Liefs Riet.

JOKE zei

Nou Tini, ik vind het geweldig leuk!!! Als ik hem kreeg kwam ik meteen op de koffie bij je...(grapje hoor, je woont te ver weg ;-)
Liefs Joke

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Tini
leuk die lepeltjes uit zilverkarton
Groetjes Corrie

Antoinette Voorn zei

Bijzonder prachtige kaart... en de koffie is heeerlijkkkkk.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Tineke van der Linden zei

Superleuk vind ik je kaartje met de kop en schotels!!! Gave stansen hè?
Groetjes Tineke

Lia zei

Wat een gezellig kaartje,
groetjes Lia

Ans Gilbert zei

Hoi Tiny,
WOW..wat mooi gedaan, leuk de kopjes en de lepeltjes..liefs van Ans

Richtsje zei

Tini, heel herkenbaar deze prachtige mal! Jij hebt er ook een schitterende creatie mee gemaakt,leuke kleuren papier, gezellig een bakje doen!

Groetjes Richtje

jolanda zei

mooi kaartje

Trijntje zei

Wat een super leuke kaart Tiny.Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

gré zei

super mooi kaartje

groetjes gré

De Rommelpot zei

Prachtige kaart Tini, ook ik heb deze malletjes aangeschaft.
Nu nog een kaart er van maken.
Het action papier past hier heel erg mooi bij en de bloemetjes en takjes een heel leuk geheel.

Groetjes sippie

Nellie zei

Heel mooi kaartje Tini, gezellige kleuren heb je gebruikt
Lieve groetjes Nellie

Marcelle v.d Ven zei

Leuk he die mallen met de kop en schotels, ik heb ze voor mn verjaardag gekregen, maar nog niet gebruikt.Heel leuk geworden hoor.