Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Koffie

Vandaag weer lekker het weekend voor de boeg, we waren van plan om met de caravan weg te gaan, maar het is er echt te koud voor,in de caravan zal het wel gaan met de kachel, maar zodra je buiten komt is het toch te koud en kamperen daar hoort lekker weer bij, dan moet je lekker 's morgens zo uit je caravan kunnen stappen en lekker buiten ontbijten, nou dat zit er niet in.
We hebben vrijdag ook al vrij dus een extra lang weekend om achter mijn tafel te kruipen, heerlijk!
Afgelopen dagen heb ik een beetje tussendoor ook nog wat gemaakt, ja dames, jullie tempo kan ik niet bijhouden hoor! Elke dag een kaart lukt me gewoon niet.
Ik had hier http://whiffofjoy.blogspot.nl/2012/12/joy-folder-card-tutorial.html een voorbeeld gezien van deze kaart, eigenlijk heel eenvoudig, maar je moet er maar op komen, en deze een beetje naar eigen inzicht beplakt, ik ben benieuwd naar jullie reacties.




8 opmerkingen:

gré zei

het is een super leuke kaart
en wat een leuk model
schitterend

groetjes gré

Richtsje zei

Schitterend Tini! Prachtige kleuren en zo leuk om een kaart in een kaart te verwerken! Geweldig mooi gemaakt! En geniet van dit lekker lange weekend...en dan van de nood maar een deugd maken, lekker aan de freubel!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Ik heb dit model ook al vaker gezien,
staat ook nog op mijn lijstje om eens
te maken.
Jij hebt hem echt schitterend gedaan
met mooie kleuren ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Joke de Wit zei

Leuk mdel Tiny je hebt er een mooie kaart van gemaakt.Groetjes Joke

Riet zei

wowwww Tini,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

Prachtige kaart

Marcelle v.d Ven zei

Mooi kaartje weer hoor, ik kan nog geneens jouw tempo bijhouden, hopelijk lukt t me om met de pasen eens wat te doen. T is toch niet dat ik stilzit, maar t schiet er steeds bij in.Fijne dagen hoor.
Gr Marcelle

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Tini.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend/Paasdagen.

Gr Leny Hempen