Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Lantaarn

Hier nog een paar kaartjes met de prachtige mal van MD, ik heb hem nog niet gebruikt dit jaar en hij is zo mooi, het papier is een beetje tussen goud en brons, geweldig papier, ik weet niet welk merk dit is want ik koop dat altijd bij onze drukkerij, het achtergrond papier is van Pion Waiting for Santa II, heel mooi om als achtergrond te gebruiken met dit papier, verder heb ik wat takjes geponst met de pons van MS, en gestanste blaadjes van Cheery Lyn en CottageCutz Ivy. Dit zijn echt de laatste kerstkaarten hoor, ik zie er naar uit om aan iets anders te beginnen! Fijne Kerstdagen en een Gezond en Voorspoedig Nieuwjaar allemaal!

8 opmerkingen:

Lia zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit,

groetjes Lia

Kitty Dieleman. zei

Prachtige kaarten.
Dat papier van de drukkerij doet het super mooi voor deze mal.
Ook vanuit een nat Sas van Gent hele Fijne Kerstdagen gewenst en een knallend,gezond en creatief 2013.

Groetjes Kitty

Ans Gilbert zei

Hoi Tini,

Wat mooi..zeg die kaaten met de lantaarn..super en de takjescompositie is ook erg schattig... mijn complimenten...

Liefs en groetjes Ans

Wilma zei

Hallo Tini,
Als ik de foto van je MOOIE kaartjes vergroot dan is het blinken van dit bronzen papier heel goed te zien.....PRACHTIG.
FIJNE EN GEZELLIGE Kerstdagen en een GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
Liefs Wilma ☺☺☺

Antoinette Voorn zei

Een letterlijk schitterende!!! lantaarnkaart met mooie bloemetjes.

Fijne feestdagen!
Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Lenie Hempen zei

Prachtig mooie kaarten Tini.
Echt schitterend.
Hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2013 gewenst.

Gr Leny Hempen

Erica ♥ zei

Wat een leuk blog heb jij, en je
maakt hele mooie creaties, ik ben
meteen volger geworden hoor !
En wat grappig dat we dicht bij
elkaar wonen ook nog eens :)

Fijne laatste dagen van het jaar,
grtjs van Erica ☼

ania zei

Wspaniała, delikatna karteczka:)) Szczęśliwego Nowego Roku!