Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kerst

Hier weer eens een kaart met dezelfde mal, hij blijft echt heel mooi om mee te werken. Ik kom nog steeds nieuwe ideetjes met deze mal tegen, dus voorlopig zijn jullie nog niet af van deze soort kaarten. Toch ben ik niet helemaal tevreden met het resultaat, maar ik had hem nu zo in elkaar gezet en dan toch maar weer zo gelaten. Degene die hem gaat krijgen met Kerst zal er genoegen mee moeten nemen, en meestal ziet iemand anders het weer anders, dus we zullen wel zien.

5 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

alita zei

mooi toch er is niks mee kun je gewoon versturen, het blijft een mooie mal, heb je hem trouwens ook al voor jezelf gekocht ?

groetjes Alita

Lenie Hempen zei

Het is een prachtig kaartje Tini.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Marga50 zei

Wat een mooie kaart Tini. Groetjes Marga.

Trijntje zei

Dit is inderdaad een mooie mal Tini. Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt. Soms heb je dat even dat je met dezelfde mal een aantal kaarten achtereen maakt. Zo heb ik zelf aan aantal kaarten met de vierkante mal van MD gemaakt. Dat vond ik ook zo leuk. Ik heb deze ook en ik ga er binnenkort ook mee aan de gang. Groeten Trijntje