Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Fijne Feestdagen

Wat is het papier van Maja Design toch geweldig, ik heb er weer een gemaakt, een plaatje heb ik niet gebruikt omdat ik de sneeuwpopjes al zo leuk vond, en zo is het ook altijd de goed kleurcombinatie. Het gaat lekker zo met de kerstkaarten, maar de volgende wordt weer een babykaart, er is weer een neefje geboren en daarna weer een trouwkaart, a.s. vrijdag hebben we weer een bruiloft, zo blijf ik wel lekker bezig. Fijne dag verder.

5 opmerkingen:

Ursula Alice Stegmann zei

Auch Diese Karte ist zauberhaft, sie gefällt mir.
Liebe Grüsse, Ulla

Cobie zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Tini.

Groetjwes Cobie

Tineke van der Linden zei

Prachtig zijn de laatste 2 kerstkaarten! Je gaat goed van start ;-)
Kom je ook nog eens bij mij?
Groetjes Tineke

Riet zei

Wowwww Tini,Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Tini.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen