Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kerstkaart nummer 33

Af en toe mis je iets op je creatie en weet je geoon niet wat het is, dat had ik dus bij de hand, ik vind hem eigenlijk best leuk, maar ik mis wat.....
Maar toch maar zo gelaten. Degene die hem krijgt zal het er mee moeten doen.
Het hekje is van Tim Holtz, het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden, in de lantaarn heb ik vellum geplakt, het papier is van Maja Design Life by the Sea

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Tini.

Liefs Riet.

Noriko zei

Lief kaartje hoor Tini.
Ik dank dat het vellum is als ik het zo zie.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

gré zei

een leuk kaartje
het is volgens mij ook vellum

groetjes gré

Lenie Hempen zei

Hoi Tini

Wat een schatje van een kaart.
Echt een lieverdje.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr leny Hempen

Marcelle v.d Ven zei

Leuke kaart Tini, zijn het niet de rode wangetjes bij het magnoliastempeltje. En normaal heb je achtergrond wat kleuriger misschien. Ik noem maar wat ik vind het wel een leuk kaartje hoor.
Gr Marcelle

Tineke van der Linden zei

Ik vind je kaartje prachtig Tini!!! En wat schattig is je kitten... Ik laat het maar niet hier zien want dan zijn ze verliefd...
Groetjes Tineke

Ellen zei

Hoi Tini,

Wat een prachtig kaartje zeg. Ben helemaal gek van materiaal van MD. Moet nog het e.e.a. aanschaffen, je hebt nooit genoeg hè;-)

Groetjes en een fijne zondag,
Ellen

Marlies zei

Een hele mooie kaart met prachtige mallen, leuk idee om vellum te gebruiken bij het lantaarn. groetjes, Marlies

Marcelle v.d Ven zei

Ja natuurlijk krijg jij een kerstkaartje, maar voor familie doe ik dat niet meer. Ik moet er voor de salon ook al 80 schrijven dus familie moet het dan maar zonder doen.

Lena zei

Hallo Tini.

Als antwoord op je vraag of ik meerdere matjes heb gebruikt, Ja, ik heb er 4 op elkaar gedaan, want inderdaad anders is het erg slap.

Jouw kerstkaart is ook heel erg mooi.

Groetjes Lena