Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Roomwit met Goud

Ik ben aardig in de race met mijn kerstkaarten, maar ik moet er nog heel veel doen, dus voorlopig zit er niet veel anders op dan door te gaan, het weer laat het ook toe nu, het stormt hier zowat.
Het stippeltjes papier is van Papermania Silent Night, verder heb ik gebruikt:
Label One
Creatable takjes en kerstklok.
Ik vind hem eigenlijk een beetje saai maar ik kon er eigenlijk niets meer bij verzinnen dus heb ik het maar zo gelaten.

Fijne avond verder.

Groetjes Tini

8 opmerkingen:

Marcelle v.d Ven zei

He Tiny je bent nogal op dreef, ik kom nergens toe momenteel, te erg voor woorden en niet leuk voor mijn volgers maar ja. Ik vind 't wel een leuke kaart hoor.
Gr Marcelle

jans zei

heel mooi kaartje grt jans

Tinie zei

Mooie kerstkaart!!
groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Wat een schitterend mooi kaartje Tini.
Schitterend dat goud/wit.


Gr leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, prachtig, sjieke uitstraling het roomwit en goud.

groetjes jolande

Noriko zei

ohhhh, prachtig Tiny.
Super mooi dat goud met wit.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Frosien zei

O wat ben jij dapper, druk met de kerstkaarten, en ik ben nog bezig met een paar verjaardagkaarten voor de voorraad. Deze kaart is leuk geworden, mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

Tineke van der Linden zei

Niks saai, gewoon goed zo. Prachtig in deze kleuren!!
Groetjes Tineke