Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Kerst vol vrede.....

Ik heb deze kerstkaart gemaakt voor mijn schoonzusje, die is haar man in juli verloren (mijn broer), ik wil haar wel een kerstkaart doen maar niet zo uitbundig, ik kwam dit gedichtje ergens tegen, ik vond dat wel mooi om het zo te doen.
Het papier is van Papermania "Silent Night"
Een ovale nestabilitie met daarachter de scalop.
Daarachter heb ik de S5-034 Shapeabilities Parisian Accents
De bloemetjes heb ik van Adrie van Rooten.
Fijne en zonnige dag.


11 opmerkingen:

Noriko zei

Wat een super mooie en toepasselijke kaart.
Heel mooi van kleur en details.
Het gedichtje vind ik cht heel mooi.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Elly zei

Heel mooi en ingetogen Tini. Heel geschikt voor je schoonzus!

Nu wil ik jou ook even vragen hoe je dat plaatje met je naam erin maakt ;-)

groetjes, Elly

Frosien zei

Wat een leuke kaart Tiny en wat veel pijn zit hier achter. Pijn omdat je je broer verloren hebt en gezien jou leeftijd is hij niet zo oud geworden. Ik wens je veel sterkte toe ook voor je schoonzus die in donkere dagen en dan het kerst en oud en nieuw voor de deur alleen zit. Groetjes frosien

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige kaart TINI,voor je Schoonzus.
Echt een gepaste kaart voor haar.
En wat is het een mooi gedichtje TINI.


Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, jij hebt echt je best gedaan voor je schoonzus, het is prachtig, mooi stijlvol, dit zal ze vast wel waarderen.

groetjes jolande

Marcelle v.d Ven zei

Super mooi kaartje Tini ik zit hier met kippevel.
GR Marcelle

Adrie zei

Tini , ik ben er stil van.....
Groetjes Adrie

Hannie Stoel zei

Een mooie kaart Tini, met een mooi gedichtje er in.

groetjes, Hannie

Tineke van der Linden zei

Ik vind je kaart heel mooi Tini! Wat heb je dit stijlvol voor je schoonzus gemaakt. Een prachtig gedichtje waarin je alles verwoordt.
Groetjes Tineke

ps: je hebt mail!!

Tinie zei

Wat een prachtige kaart!! En een hele mooie tekst. Het is altijd moeilijk om een kerstkaart te maken voor iemand die een moeilijke tijd doormaakt.
groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Tini.

Liefs Riet.