Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Nog een boekkaart....

Nog een boekkaart, deze keer gemaakt met papier van Papermania Confetti.
Omdat er van elk scrappaiertje maar één in zit, kan je de voor en achterkant niet hetzelfde doen, ik heb dat opgelost om ze door de helft te snijden en dan kan het wel.
Op de voorkant heb ik het hart van Nellie Snellen gebruikt, de bloemetjes weet ik niet van wat die zijn, de takjes zijn creatables maar dan zonder het vogeltje, ik vind da teen heel mooi takje om los te gebruiken.
Voor de binnenkant heb ik weer ander papier gebruikt uit het blokje wat er wel weer bij past.

Ik vind het wel leuk geworden, de kaart is voor twee oude mensen die 60 getrouwd zijn, als ik dat ook mag halen, zou ik dat geweldig vinden, ik ben nu al op de helft!

Fijne (zomer)avond nog.

Groetjes Tini



7 opmerkingen:

Frosien zei

Wat leuk weer Tiny, prachtig papier heb je hiervoor gebruikt. mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

Lenie Hempen zei

Hoi Tini

Wat een pracht van een boekkaart.
Hij is echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het ziet er weer super mooi uit.

groetjes jolande

Noriko zei

Prachtige boekkaart.
Mooi bewerkt, en prachtig papier.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige boekkaart Tini! En als we dat eens beleven mogen...wat een leeftijd...
Groetjes Tineke

Cobie zei

Wat een Schitterende creatie, Tini!!

Groetjes Cobie

Marlies zei

Wat heb je dit mooi gemaakt, echt prachtig!! Heel mooi papier en super details, wat een mooie mallen heb je gebruikt! Ook ik ben op de helft van de 60, hopelijk halen wij dat ook!
groetjes, Marlies