Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Mijn eerste theedoosje



Dit is het deksel:


Ik heb dit voor mijn zus gemaakt die is vandaag jarig, het is de eerste die ik maak, meestal zijn de volgende weer wat uitgebreider, ik moet nog een beetje mijn draai hier in vinden, in het midden staat nu een waxinelichtje maar ik wil zo in de stad kijken of er misschien kleine verpakte cakejes zijn om er in te zetten.

Ben inmiddels in de stad geweest, ik heb bij de Hema twee doosjes met Petit Four gekocht, deze is met chocolade maar ik heb ook nog roze, dus er zullen er meer volgen!


Het wordt vandaag mooi weer, dus ik wens iedereen een fijne dag toe!

Gr. Tini

10 opmerkingen:

corrie zei

hoi timi wat een leuk doosje groetjes corrie

Frosien zei

Wat leuk Tiny, je kunt zo mee doen met de challenge van Double Dutch, daar vragen ze dit keer ook om een theedoosje. groetjes Frosien

Unknown zei

Hallo Tini,
Ook dit heb je weer prachtig gemaakt.
Liefs Marjon

Elly zei

Leuk, en .....lekker ;-)

groetjes, Elly

Corrie zei

Wat een prachtig doosje Tini en wat een heerlijke inhoud heb je erin gedaan:)
Groetjes Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi theedoosje, leuk met petit-four erin.

groetjes jolande

Adrie zei

Zo dat ziet er mooi en lekker uit.Die zus van jou boft dus maar.Je zult bij de volgende doosjes idd.steeds meer gaan verzinnen.Ik had dat ook met mijn tasjes.De eerste was aardig,maar de rest werd steeds voller.Maar hij is in ieder geval heel goed gelukt Tini.
Groetjes Adrie

Cobie zei

Prachtige creatie!!

Groetjes Cobie

Anoniem zei

wat een schitterend thee doosje is dit.
Ben benieuwd naar de volgende creatie.

Groetjes Jannie.

Marlies zei

Wat een leuke doosje heb je gemaakt, lekkere inhoud ook :). Ik heb net ook je andere creaties bewonderd, je maakt echt hele leuke dingen en ik ben je ook gaan volgen.
groetjes, Marlies